Szczegółowy zakres czynności realizowany w mobilnym punkcie Wydziału Komunikacji na terenie gminy Sobótka
Załatw swoją sprawę w mobilnym Wydziale Komunikacji w swojej gminie
Starostwo Powiatowe we Wrocławiu zachęca do skorzystania z możliwości załatwienia spraw związanych z pojazdami w Mobilnym Wydziale Komunikacji w swojej gminie.
Sprawy, które można załatwić w mobilnym Wydziale Komunikacji:
- odbiór dowodu rejestracyjnego – skierować prośbę na maila, komunikacja@powiatwroclawski.pl dotyczącą chęci odbioru dowodu rejestracyjnego podczas następnej wizyty planowanej w gminie lub osobistym zgłoszeniu podczas wizyty w gminie;
- dokonać zgłoszenia sprzedaży lub nabycia pojazdu;
- dokonać zgłoszenia wpisu adnotacji HAK, GAZ, TAXI;
- złożyć wniosek o wyrejestrowanie pojazdu np. z powodu demontażu, kradzieży;
- złożyć wniosek o wymianę dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsca na przeglądy i rejestrację, zmiany nazwiska;
- złożyć wniosek o przerejestrowanie pojazdu posiadającego wyróżnik tablic rejestracyjnych DWR….;
- złożyć wniosek o przerejestrowanie pojazdu posiadającego wyróżnik tablic rejestracyjnych inny niż DWR… .
W przypadku przerejestrowania wymagającego zmiany tablic rejestracyjnych pracownik pobierze stosowne dokumenty wraz z opłatą i tablicami rejestracyjnymi. Podczas następnej wizyty w kolejnym tygodniu przywożone są nowe tablicy wraz z opieczętowanymi dokumentami.
- Złożyć wniosek o rejestrację pojazdu sprowadzonego z zagranicy.
Pracownik pobiera stosowne dokumenty w oryginale wraz z opłatą. Podczas następnej wizyty w kolejnym tygodniu przywożone są nowe tablicy wraz z opieczętowanymi dokumentami.
WAŻNE!!!!!!!!!!!
1. Podczas wizyty w Mobilnym Wydziale Komunikacji nie ma możliwości przyjmowania opłat gotówkowych i bezgotówkowych .
– Klient dostaje nr konta na które wpłaca należną opłatę i potwierdzenie opłaty przedstawia urzędnikowi lub przesyła potwierdzenie na adres mailowy oplaty.komunikacja@powiatwroclawski.pl.
2. W sytuacji współwłasności pojazdu należy przedstawić pełnomocnictwo.
3. Sprawy związane z prawami jazdy i transportem odbywają się w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław.
4. Dowody rejestracyjne i tablice rejestracyjne nieodebrane podczas wizyty w gminie pozostawione są w urzędzie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, od następnego dnia.