UWAGA! ZMIANA ZASAD OBSŁUGI INTERESANTÓW W UMiG SOBÓTKA Z DNIEM 6.08.2020 R.
Szanowni Państwo,
w związku z rosnącą liczbą zachorowań na COVID-19, ze względu na konieczność wzmocnienia ochrony przed koronawirusem, mając na uwadze bezpieczeństwo mieszkańców oraz pracowników, Urząd Miasta i Gminy w Sobótce wprowadza nowe zasady obsługi interesantów.
Z dniem 6 sierpnia 2020 r. interesanci będą obsługiwani przez pracowników Urzędu w wyznaczonych strefach w holu budynku, po wcześniejszym zgłoszeniu sprawy w sekretariacie. Nowe zasady obsługi interesantów obowiązują do odwołania!
Jednocześnie informujemy, że sprawy urzędowe można załatwiać również drogą:
🟢 pocztową, na adres Urząd Miasta i Gminy w Sobótce, ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka;
🟢 za pośrednictwem skrzynki na korespondencję umieszczonej na drzwiach przy wejściu do budynku;
🟢 telefonicznie – (71) 335-12-20;🟢 elektroniczne: urzad@sobotka.pl;
🟢 za pośrednictwem platformy ePUAP.
Uprzejmie prosimy, aby podczas wizyty w Urzędzie Miasta i Gminy w Sobótce przestrzegać obowiązujących obostrzeń:
🔴 zakrywanie ust i nosa😷;
🔴 dezynfekcja rąk👐💦;
🔴 dystans społeczny👥.