ZASADY FUNKCJONOWANIA URZĘDU MIASTA I GMINY SOBÓTKA od dnia 26.10.2020 r.
Szanowni Państwo,
w związku ze wzrostem liczby zachorowań na chorobę COVID-19 w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych mieszkańców oraz wszystkich petentów od dnia 26 października do odwołania Urząd Miasta i Gminy Sobótka zostaje zamknięty dla Petentów.
Prosimy, aby wszelkie sprawy załatwiać telefonicznie, elektronicznie (poprzez pocztę e-mail, platformę e-puap) lub listownie poprzez operatora pocztowego lub skrzynkę podawczą zlokalizowaną na drzwiach urzędu.
Szczegółowy wykaz telefonów, numerów biur i adresów email poszczególnych pracowników UMiG Sobótka dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Sobótka – www.bip.sobotka.pl.
Poniżej wybrane numery tel.
USC, zgłoszenie zgonu – tel. 71 335-12-40,
dowody osobiste – tel. 71 335-12-28,
profil zaufany – tel. 71 335-12-57.
Ograniczony zostaje jedynie bezpośredni kontakt w urzędzie, jednak wynika to z troski o zapewnienie ciągłości funkcjonowania urzędu, a tym samym realizacji wszystkich zadań, jakie ciążą na samorządzie oraz z troski o zdrowie naszych petentów i pracowników.
Zachęcamy do korzystania z formularzy dostępnych na stronie: http://eboi.sobotka.pl/karty-uslug, które po wypełnieniu można przesłać do Urzędu drogą elektroniczną (poprzez ePUAP lub podpisany skan mailem) lub umieścić w skrzynce znajdującej się na głównych drzwiach wejściowych do urzędu.