26 października 2020
UMiG Sobótka
Udostępnij

ZASADY FUNKCJONOWANIA URZĘDU MIASTA I GMINY SOBÓTKA od dnia 26.10.2020 r.

 Szanowni Państwo,

w związku ze wzrostem liczby zachorowań na chorobę COVID-19  w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych mieszkańców oraz wszystkich petentów od dnia 26 października do odwołania Urząd Miasta i Gminy Sobótka zostaje zamknięty dla Petentów.

Prosimy, aby wszelkie sprawy załatwiać telefonicznie, elektronicznie (poprzez pocztę  e-mail, platformę e-puap) lub listownie poprzez operatora pocztowego lub skrzynkę podawczą zlokalizowaną na drzwiach urzędu.

Szczegółowy wykaz telefonów, numerów biur i adresów email poszczególnych pracowników UMiG Sobótka dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Sobótka – www.bip.sobotka.pl.

Poniżej wybrane numery tel.

USC, zgłoszenie zgonu – tel. 71 335-12-40,

dowody osobiste –  tel. 71 335-12-28,

profil zaufany – tel. 71 335-12-57.

Ograniczony zostaje jedynie bezpośredni kontakt w urzędzie, jednak wynika to z troski o zapewnienie ciągłości funkcjonowania urzędu, a tym samym realizacji wszystkich zadań, jakie ciążą na samorządzie oraz z troski o zdrowie naszych petentów i pracowników.

Zachęcamy do korzystania z formularzy dostępnych na stronie: http://eboi.sobotka.pl/karty-uslug, które po wypełnieniu można przesłać do Urzędu drogą elektroniczną (poprzez ePUAP lub podpisany skan mailem) lub umieścić w skrzynce znajdującej się na głównych drzwiach wejściowych do urzędu.

 

Urząd