BURMISTRZ MIASTA I GMINY SOBÓTKA INFORMUJE, IŻ GMINA SOBÓTKA ZAMIERZA STARAĆ SIĘ PONOWNIE O DOFINANSOWANIE NA DEMONTAŻ, ZBIERANIE, TRANSPORT ORAZ UNIESZKODLIWIANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z NIERUCHOMOŚCI ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY SOBÓTKA
Wysokość dofinansowania może wynieść do 70% kosztów zadania. Warunkiem uruchomienia programu będzie decyzja o przyznaniu środków zewnętrznych Gminie Sobótka przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska we Wrocławiu.
Wnioski o dofinansowanie prac, można pobrać na stronie www.bip.sobotka.pl (https://bip.sobotka.pl/strony/12664.dhtml), w pokoju nr 6 lub holu Urzędu Miasta i Gminy Sobótka. Wypełnione i kompletne wnioski należy złożyć w pokoju nr 6, I piętro, Urzędu Miasta i Gminy Sobótka bądź przez ePUAP do dnia 28 stycznia 2022 r.
UWAGA! Zakup i wykonanie nowego pokrycia dachowego, w przypadku demontażu dachu - nie są objęte dofinansowaniem
Więcej informacji można uzyskać pod nr telefonu 71 335 12 39.
Program realizowany będzie po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku Gminy Sobótka
o dofinansowanie zadania związanego z realizacją „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sobótka ” przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. W przypadku, gdy wniosek Gminy nie zostanie zakwalifikowany do realizacji przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska Gospodarki Wodnej, niniejszy nabór wniosków zostanie unieważniony.